Regulament campanie „Meșterul de fier al săptămânii”
01.11.2022 in Regulament concursSECȚIUNEA 1. ORGANIZATOR:
Campania „Meșterul de fier al săptămânii” (denumită în cele ce urmează și „Campania") este organizată de către S.C. TRUTZI S.R.L., persoană juridică română, având sediul social în loc. Șcheia, str. Aleea Vămii, nr. 26, jud. Suceava, tel./fax. (0230)530515/558098, email office@trutzi.ro, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub numărul J33/1094/2005, Cod de Identificare Fiscală RO17898144 (denumită în cele de mai jos și "Organizatorul").
Campania se va desfășura conform prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul oficial este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile în România, pe site-ul Organizatorului, respectiv pe site-ul: https://www.trutzi.ro/blog/mesterul-de-fier-al-saptamanii.html la sediul Organizatorului sau transmis prin email, dacă primim o solicitare în acest sens la adresa: cosmina.manea@trutzi.ro .
Precizăm că Facebook nu este organizator, sponsor, endorser sau asociat în orice fel cu aceasta Campanie.
SECȚIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL:
Campania „Meșterul de fier al săptămânii” este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 - privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI:
Campania „Meșterul de fier al săptămânii” este organizată de către TRUTZI SRL și se desfășoară în spațiul virtual, pe pagina de facebook Grupul meșterilor TRUTZI, respectiv: https://www.facebook.com/groups/213083362619806
SECTIUNEA 4. DURATA CAMPANIEI:
Campania se va desfășura începând cu data de 14.11.2022 ora 12.00 și până la data de 12.12.2022, ora 12.00.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE:
La această campanie poate participa orice persoană fizică (cu domiciliul, rezidența în România, cu vârsta de peste 18 ani) precum și orice persoană juridică (legal constituită în România) care respectă prezentul Regulament.
Prin excepție de la cele mai sus prevăzute, nu pot participa la promoție: a) salariații Organizatorului S.C. TRUTZI S.R.L și/sau ai societăților afiliate acesteia și b) rudele sau afinii salariaților menționați la litera a) până la gradul II inclusiv. De asemenea, nu pot participa la Campania asociații-persoane fizice sau juridice ai societății comerciale sus-menționate, cât și rudele sau afinii acestora până la gradul II inclusiv.
Pentru a participa în prezenta Campanie, participanții trebuie să fie posesori de BI/CI valabil și să dețină un cont (profil personal) în rețeaua de socializare Facebook. Pentru a beneficia de premiile din prezenta Campanie, câștigătorul trebuie să îndeplinească toate condițiile de participare menționate, inclusiv să aibă vârsta de minim 18 ani împliniți la data revendicării premiului. În cazul în care, în urma unor verificări ulterioare, se constată ca una sau mai multe dintre regulile de participare la prezenta Campanie nu au fost respectate, Organizatorul are dreptul de a retrage premiul acordat.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI:
În fiecare zi de luni din perioada campaniei, timp de 4 săptămâni, la ora 12 (start vot), TRUTZI va posta pe pagina de Facebook, pe https://www.facebook.com/groups/213083362619806, pe Grupul Meșteșugarilor TRUTZI o postare prin care TRUTZI invită toate persoanele interesate să publice o lucrare relevantă pentru ei (o lucrare cu care ”se mândresc”) ca și comentariu la această postare. Se acceptă un singur comentariu/o sigură lucrare săptămânal. Lucrarea trebuie să fie realizată din metal și poate fi tablă debitată sau tablă neagră și/sau fier forjat. Lucrarea poate fi de orice natură: poartă, gard, balustradă, copertină, elemente artdeco dar care să respecte condițiile anterioare.
Timp de 7 zile, până în ziua următoare de luni, ora 08.00 (stop vot) toți ceilalți membrii ai grupului pot aprecia lucrarea favorită cu ”LIKE” sau și/sau va comment la postare.
În fiecare luni din cele 4 săptămâni, începând cu ora 08.01 se vor centraliza numărul de Like-uri și comment-uri, se va da un Print Screen la comentarii (pentru evitarea oricăror confuzii, neclarități, contestații ulterioare) iar la ora 16:00 se va publica numele câștigătorului.
La sfârșitul lunii, după cele 4 săptămâni de campanie, pe data de 12.12.2022, toți cei care au lăsat comentarii (nu Like-uri) intră în tragerea la sorți pentru marele premiu. Extragerea are loc prin intermediul unui program online de extrageri aleatorii, Random.org și această extragere va fi filmată pentru a nu exista contestații ulterioare.
O persoană nu poate participa în numele altei persoane sau de pe un cont de Facebook care nu este al său sau cu lucrările altui meșter. Participantul declară și garantează că este proprietarul/ titularul drepturilor de proprietate asupra lucrărilor/ materialelor postate în vederea participării la Campanie și garantează că acestea nu încalcă drepturile vreunei terțe persoane, inclusiv, dar fără limitare drepturile de proprietate materială, intelectuală și/sau dreptul la imagine.
SECŢIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR:
Câștigatorii săptămânali vor fi contactați pe Facebook, de pe pagina de Facebook Grupul Meșteșugarilor TRUTZI sau pagina de Facebook TRUTZI , printr-un mesaj privat. Acestora li se va comunica faptul că au fost desemnați câștigători în cadrul prezentei Campanii și că își pot ridica premiul de la sediul TRUTZI SRL, pe baza prezentării BI/CI personal valabil sau vor fi rugați să comunice adresa de domiciliu pentru a li se transmite premiile prin curierat, TRUTZI va suporta contravaloarea transportului până în limita a 50 de lei.
Premiile se vor revendica în perioada 15.11.2022-20.12.2022, în intervalul orar 12:00 – 17:00. Data, ora și locația exactă pentru ridicarea/predarea premiului vor fi agreate de comun acord între reprezentantul Organizatorului și câșigător, în funcție de posibilitatile și disponibilitatea acestora.In cazul în care câștigatorul extras nu va răspunde în termen de trei zile lucrătoare, Organizatorul are dreptul să atribuie premiul săptămânal primei rezerve. În cazul în care nici aceasta nu răspunde in termen de trei zile lucrătoare, cea de-a doua rezervă este contactată. Dacă nici a doua rezervă nu răspunde, premiul rămâne în posesia Organizatorului. Pentru premiul cel mare, se extrage la fel câștigătorul și încă două rezerve. Organizatorul are dreptul să atribuie premiul săptămânal primei rezerve, în cazul în care câștigătorul nu răspunde în termen de trei zile lucrătoare. În cazul în care nici prima rezervă nu răspunde, în termen de trei zile lucrătoare, cea de-a doua rezervă este contactată. Dacă nici cea de-a doua rezervă nu răspunde, premiul rămâne în posesia Organizatorului. În cazul în care câștigătorul nu locuiește în Romania, sau nu poate ridica premiul până la data de 20.12.2022, în intervalul orar 12:00 – 17:00, Organizatorul nu va asigura transportul premiului și/sau nu va păstra premiul până la data la care câștigătorul va putea ridica premiul, astfel, acordarea respectivului premiu nemaiputându-se realiza.
Pentru ridicarea premiului, câștigătorul trebuie să completeze și să semneze Procesul verbal de predare-primire premiu cu reprezentantul Organizatorului, cu următoarele informatii: datele sale de identitate (numele și prenumele, seria și numărul BI/ CI personal valabil), premiul câștigat, data semnării și semnătura. De asemenea, reprezentantul Organizatorului va avea dreptul de a solicita pentru validarea persoanei câștigătorului cartea de identitate/buletinul câștigătorului. Dacă premiul va fi transmis prin curier, se va completa pe awb (la detalii) ce conține coletul iar semnarea awb-ului de primire va reprezenta confirmarea transmiterii premiului câștigat. Eventualele neconformități asupra premiilor câștigate datorate transportului nu vor fi imputate Organizatorului, Organizatorul recomandând fiecărui câștigător să vină să ridice premiul de la sediul Trutzi.
Precizăm faptul că O persoana nu poate fi câștigătoarea a două premii săptămânale dar poate fi câștigătoarea unui premiu săptămânal și a Marelui Premiu.
Organizatorul își rezervă dreptul, la latitudinea sa absolută, de a nu acorda premiul prevăzut prin prezentul, persoanelor care falsifică procedura de participare și/ sau funcționare a Campaniei, care încalcă prezentul Regulament, care acționează într-un mod lipsit de etică sau perturbator sau care se determină că cu intenția de a deranja, abuza, amenința sau hărțui orice persoană. Utilizarea, în orice mod, a unor metode frauduloase de a participa în Campanie, va atrage anularea dreptului respectivei persoane de a participa la Campanie și nu i se va acorda discountul aferent. Dacă, din orice motiv, această Campanie nu se poate desfășura conform planificării datorită unor cauze aflate în afara controlului Organizatorului, datorită fraudei, datorită problemelor tehnice, sau din orice alte cauze care, în opinia Organizatorului, corupe sau afectează administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfășurarea corespunzătoare a Campaniei, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, înceta, modifica sau suspenda Campania.
SECȚIUNEA 9. VALOAREA PREMIILOR:
In prezenta Campanie se va acorda un număr total de 21 premii care cuprinde tote premiile acordate de către Organizator. Premiile acordate în prezenta Campanie nu se pot preschimba în bani numerar sau în alte bunuri/produse/servicii. Câștigatorii prezentei Campanii nu vor putea pretinde alte premii în afara celor prevazute in prezentul Regulament.
Valoarea totală a premiilor acordate în prezenta Campanie este de 1,684 de lei (TVA inclus).
Conform tabelului de mai jos:
SECȚIUNEA 10. LIMITELE RĂSPUNDERII:
În niciun caz Organizatorul nu va fi responsabil sau răspunzător pentru niciun fel de daune sau pierderi de orice fel, inclusiv daune directe, indirecte, incidente, subsecvente sau punitive, rezultate ca urmare a participarii dumneavoastră la acesta Campanie.
Organizatorul nu își asumă nicio răspundere în cazul în care îi sunt comunicate informații false sau eronate.
Organizatorul nu răspunde pentru eventuale disfuncționalități în derularea Campaniei ca urmare a acțiunilor unor terți cum ar fi: distribuitori de energie electrică, operatori, proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, cablu TV sau alții asemenea.
SECŢIUNEA 11. TAXE și IMPOZITE:
Organizatorul răspunde pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligații financiare legate de discounturile oferite, în conformitate cu Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, Titlul III Impozitul pe venit.
Orice alte obligații de natura fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a clientului.
Clienților care participă la această campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a campaniei (cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Poșta Română/curier în cazul solicitării scrise a prezentului regulament).
SECTIUNEA 12. PROTECTIA DATELOR PERSONALE:
Prin prezentul Regulament, Organizatorul, în calitate de Operator de date cu caracter personal, se obligă să respecte prevederile legislației privind protecția datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’) aplicabil începând cu 25.05.2018.
Prin participarea la Campanie, Participanții confirma ca au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către Organizator, astfel cum sunt prevăzute în prezentul Regulament cât și cum sunt prezentate pe site-ul www.trutzi.ro la secțiunea politica de confidențialitate a datelor. Organizatorul împreună cu colaboratorii și subcontractanții acestuia prelucrează următoarele date cu caracter personal ale Participantilor: Nume, prenume, nume folsit pe Fcebook, adresa livrare premiu, seria nr CI/BI, email, telefon.
Site-ul nostru web poate colecta, de asemenea, în mod automat informații despre browser-ul sau dispozitivul mobil utilizat de dumneavoastră. Este posibil să utilizăm cookie-uri, web beacons și tehnologii similare pentru a ne ajuta să înțelegem activitatea dumneavoastră pe site-ul nostru. Datele pe care le colectăm automat includ tipul de browser web sau dispozitiv mobil, sistemul dumneavoastră de operare, adresa dumneavoastră de IP, URL-ul paginii de destinație și site-ul web de referință, ora și data utilizării site-ului web și termenii de căutare utilizați de dumneavoastră pentru a ajunge la acest site web. Pentru mai multe informații despre cookie-urile și tehnologiile similare pe care le utilizăm pe acest site web, vă rugăm să consultați Politica noastră privind Cookieurile accesand www.trutzi.ro.
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri: organizarea și desfășurarea Campaniei, marketing, soluționarea reclamațiilor și a solicitărilor din partea participanților, inclusiv aspectele legate de livrare, facturare, retur produse, soluționarea potențialelor litigii înaintate instanțelor de judecată, recuperarea creanțelor, soluționarea oricăror plângeri în legătură cu organizarea și desfășurarea Campaniei, punerea în aplicare a prevederilor Regulamentului pentru apărare în instanță și/sau alte proceduri judiciare sau administrative, inclusiv investigarea eventualelor încălcări, realizarea diverselor raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora, activități de arhivare.
Este posibil să prelucrăm Datele dumneavoastră cu Caracter Personal în cazul în care acest lucru este necesar pentru interesele noastre legitime în calitate de societate organizatoare, inclusiv pentru a ne gestiona, promova și îmbunătăți activitatea și a ne gestiona riscurile. De exemplu, este posibil să prelucrăm Datele dumneavoastră cu Caracter Personal pentru: • a preveni și detecta comportamente ilegale și a ne proteja sau pune în executare drepturile noastre legale, de exemplu, apărarea societății în cazul litigiilor; și • a ține evidența activităților desfășurate.
De asemenea, colectăm, utilizăm și distribuim date agregate precum datele statistice sau demografice în diferite scopuri. „Date agregate” se referă la informații care pot rezulta din Datele dumneavoastră cu Caracter Personal dar care nu vor dezvălui în mod direct sau indirect identitatea dumneavoastră, e.g., date agregate referitoare la toți vizitatorii site-ului nostru web.
Datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate vor fi stocate doar pe perioada de timp necesară în mod rezonabil pentru atingerea scopurilor prevăzute mai sus, în conformitate cu legile aplicabile, inclusiv în scopul îndeplinirii oricăror cerințe legale, de reglementare, contabile, fiscal, de arhivare sau de raportare. Astfel, vom stoca datele dumneavoastră pe durata necesara organizării Campaniei, precum și ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiilor în materie fiscală și în materia arhivării. Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terti, cu excepția societăților comerciale implicate în organizarea Promotiei și în cazurile în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Participanților la Campanie le sunt garantate drepturile prevăzute de prevederile legale în vigoare, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentului (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), respectiv:
• Dreptul de a solicita informații despre modul în care se vor utiliza datele personale;
• Dreptul de a avea acces la datele personale colectate;
• Dreptul de a rectifica datele personale colectate;
• Dreptul de a șterge datele personale colectate;
• Dreptul de a restricționa accesul la datele personale colectate;
• Dreptul de postabilitate a datelor personale către alt operator;
• Dreptul de opoziție;
• Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și profilare;
• Dreptul de a se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate.
In vederea exercitării drepturilor sus menționate, persoana vizată poate solicita de la operator acest lucru, printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată, expediată pe adresa SC TRUTZI SRL, str. Aleea Vămii, nr. 26, loc. Șcheia, jud. Suceava. Operatorul este obligat să comunice măsurile luate precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii.
Securitatea datelor cu caracter personal. Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA sau INCETAREA CAMPANIEI:
Campania va putea fi întreruptă în caz de forță majoră sau printr-o decizie a Organizatorului, prin publicarea acestui anunț pe site-ul https://www.trutzi.ro/blog/mesterul-de-fier-al-saptamanii.html sau pe pagina de facebook Grupul meșterilor TRUTZI, respectiv https://www.facebook.com/groups/213083362619806.
Prezenta campanie promoțională poate înceta înainte de termen numai în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua prezenta campanie promoțională. Pentru scopul acestui Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa și a cărui apariție îl pune pe acesta din urma în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
Dacă o situație de forță majora împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea campaniei promoționale, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1082 și 1083 Cod civil.
Organizatorul, dacă invocă forță majoră, este obligat să comunice Clienților la campanie existența acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin publicare pe site.
SECTIUNEA 14. NEÎNȚELEGERI ÎNTRE PĂRȚI. LITIGII:
Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabilă.
In cazul în care orice participant are de semnalat un incident în legătură cu desfășurarea campaniei, prealabil față de orice acțiune în justiție, se va adresa Organizatorului cu o sesizare în acest sens, în termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un răspuns la sesizarea înaintată, în termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care pretentul nu este mulțumit de răspunsul primit sau de modalitatea de soluționare a incidentului, are posibilitatea să se adreseze instanțelor judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.
SECTIUNEA 15. DIVERSE:
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul: https://www.trutzi.ro/blog/mesterul-de-fier-al-saptamanii.html
Participarea la aceasta campanie implica acceptarea irevocabilă și necondiționată a prevederilor prezentului Regulament și obligativitatea respectării acestora.
Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le conțin vor fi interpretate în conformitate și completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt exclusiv cu titlu de prezentare.
Campania are ca scop promovarea grupului de Meșteri Trutzi de pe platforma de Facebook, precum și a companiei TRUTZI SRL și a produselor pe care această companie le comercializează.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica oricând prevederile prezentului Regulament în măsura în care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu condiția anunțării modificărilor pe https://www.trutzi.ro/blog/mesterul-de-fier-al-saptamanii.html Modificările/forma modificată a Regulamentului intră în vigoare la publicarea pe site a Regulamentului modificat.
Organizator,
SC TRUTZI SRL